Tedaviler

Ozon Terapi

Lokal ve sistemik olarak ozon-oksijen karışımının kullanıldığı tedavi yöntemidir.

• Hangi yöntemlerle uygulanır ?
  • Hangi hastalıklarda uygulanır ?
  • Hangi hastalarda uygulanmaz ?

Kupa Terapisi (Hacamat)

Kan dolaşımını arttırmak için bölgesel vakum oluşturmaya dayanan kuru kupa uygulaması ve belli vücut noktalarına bölgesel vakumla beraber yüzeyel cilt kesikleri oluşturarak kanın alındığı yaş kupa uygulaması (Hacamat) olmak üzere iki yöntemle uygulanır.

Dermal Dolgu

Yüzdeki kırışıklıkların ve derinleşen çizgilerin hafifletilmesi ile yüzünüzün kaybettiği hacmin tekrar kazanılmasına yardımcı olan bir yöntemdir. Farklı içeriklere sahip dermal dolgular, en sık olarak hyaluronik asit denilen dolgu maddesi içerirler. Hyaluronik asit insan vücudunda normal olarak bol miktarda bulunan bir maddedir.

• Dudak dolgusu
  • Yüz Dolgusu

Zayıflama Tedavileri

Zayıflama tedavileri, kişiye özel olarak planlanmaktadır. Herkesin kilo alma nedeni farklı olabileceği gibi zayıflama çözümleri de farklıdır.

Botoks Uygulaması

Yaşla birlikte belirginleşen mimik çizgilerini hafifletmek ya da ortadan kaldırmak amacıyla kullanılan bir yöntemdir. Özellikle alın, kaş çatma çizgisi, kaz ayaklarındaki ve boyundaki çizgilerdeki kırışıklıkların açılmasında sıklıkla kullanılmaktadır. Kırışıklık tedavisinin yanı sıra aşırı terleme, migren gibi hastalıklarda da kullanılmaktadır.

Terleme Tedavileri

Aşırı terlemenin (hiperhidroz) , bir hastalığa bağlı olup olmadığı önce araştırılması gerekir. Bir nedene bağlı olmayan aşırı terlemede şu tedaviler kullanılabilir.

Mezoterapi

Mezoterapi, derinin orta tabakasına uygulanan bir enjeksiyon tedavisidir. Enjekte edilecek maddeler kişiye ve amaca uygun şekilde seçilmektedir. Bu amaçla vitaminler, bitki özleri, büyüme faktörleri, yağ eritici gibi maddeler ve ilaçlar kullanılır.

• Ağrı mezoterapisi
  • Saç mezoterapisi
  • Yüz ve vücut mezoterapisi

Hirudoterapi (Sülük Tedavisi)

Yaklaşık olarak 600 sülük türü olmasına rağmen, sadece 15 kadarı "tıbbi sülük" olarak sınıflandırılmaktadır.

Tıbbi sülüklerin kullanımı oldukça eskidir. Kayıtlar, Mısırlıların MÖ 3500 yıldan daha eski bir süreden beri sülük tedavisi kullandığını ve duvarlardaki hiyerogliflere sülüklerin de işlendiğini savunan tarihçiler vardır.

PRP Uygulaması

PRP, "Platelet Rich Plasma - platelet yönünden zenginleştirilmiş plazma uygulaması" adı verilen tedavi yönteminin kısaltılmış ismidir. Bu uygulama bir kişiden alınan küçük miktardaki kanın özel bir tüpe konularak santrifüj işlemine tabi tutulduktan sonra bileşenlerine ayrıştırılması ve elde edilen az miktardaki platelet yönünden zenginleştirilmiş plazmanın, yine aynı kişiye bölgesel enjeksiyon yoluyla geri verilmesini temel alır.

Bölgesel İncelme

Kilolar verilirken bölgesel yağlanma problemi daha öne çıkar. Özellikle basen, karın, bacak ve diz kapağı iç bölgeleri, kol ve omuz arkalarında kümelenen bu şekil problemlerinin çözümünde kullanılabilen lipoliz yöntemidir.

Tüm vücuda uygulanabilecek bir yöntem değildir.

Saç Dökülmesi Tedavileri

Saç dökülmesi, tek başına saçla ilgili bir sağlık sorunu olabildiği gibi başka hastalıkların seyri sırasında da görülebilir. Saç dökülmesinin nedenine yönelik bazı testler yapıldıktan ve muayene sonrası hangi tedavilerin uygun olduğu kararlaştırılmaktadır. Saç ve köklerine yönelik uygulamalar;

Bekir Hucuptan - DoktorTakvimi.com